سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

MP3 Romantic Ringtones Music - آهنگ زنگ موبایل رمانتیک

موزیک یک عامل بیان احساسات است که با ملودی خاصی نواخته شده و به عنوان موسیقی رمانتیک شناخته می شود. آهنگ جدید ملایم بر روحیات تمام موجودات زنده تاثیر به سزایی دارد و آرامش خاصی به آن ها می دهد که حتی توصیه شده که برای گیاهان نیز موسیقی بگذارید. اما این موسیقی تنها با ساز ها نواخته نمی شود در خود طبیعت می توان این نوازنده های طبیعی خداوند را بسیار مشاهده کرد صدای آب، پرندگان، وزش باد و ... همه ساز های طبیعی آرامش بخش هستند. سایت نرم افزار دانلود رایگان کلکسیون دانلود آهنگ موبایل رمانتیک تهیه دیده که هر کدام از آن ها را که به عنوان زنگ موبایل خودتان انتخاب کنید همیشه منتظر خواهید بود تا گوشی زنگ بخورد و در خیال و رویای آرامش بخشی فرو بروید. دانلود زنگ موبایل در یک بسته 19 تایی با فرمت دانلود mp3 که کیفیت این آهنگ برای موبایل 128 می باشد برای دوستداران سایت دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است.

MP3 Romantic Ringtones Music - آهنگ زنگ موبایل رمانتیک

دانلوددانلود رایگان آهنگ زنگ موبایل رمانتیک (حجم : 7.4 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. سایت دانلود رایگان , در بخش آنتی ویروس رایگان یکی از فعالترین بخش های سایت freedownload , به صورت مداوم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 6202 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 6202 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ یکشنبه 23 خرداد 1390 ( 13 June ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 6202 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

روش بروز رسانی NOD32 و Smart Security به صورت آفلاین

ادامه مطلب ...

دانلود پلاگین قدرتمند رندرینگ V-ray برای 3Ds Max ورژن های

این پلاگین یکی از کاربردی ترین پلاگین ها برای تری دی مکس است که به تازگی نسخه قابل استفاده در ۳ds max 2012 آن شده است. با استفاده از این نرم افزار بدون اینکه نیاز باشد اطلاعات زیادی از نحوه عمل موتور رندر وی ری بدانید می توانید صحنه های بسیار جالب و زیبایی را رندر کنید. نرم افزار 3Ds Max نرم افزاری قدرتمند گرافیکی و 3 بعدی است که با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی ، متحرکسازی و رندر آن را متمایز از نرم افزار های دیگر کرده است. این نرم افزار ابتدا در محیط DOS توسط گروه yost ساخته شد و کمپانی autodesk آن را تکثیر کرد پس از انتشار نسخه 4 نرم افزار، این محصول برای محیط windows باز نویسی و با نام 3D studio Max روانه بازار شد. از جمله توانایی های دیگر این نرم افزار قابلیت متحرک سازی آن میباشد که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزر های تبلیغاتی کرده است . همچنین این محصول دارای plugin های متعدد و قدرتمندی میباشد که در صنعت جلوه های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از ویژگی های بارز دیگر این مجموعه سازگاری و تعامل با اکثر پلاگین های رایج می باشد که این برنامه را کاملا منحصر به فرد کرده است . یکی از این پلاگین ها ،پلاگین قدرتمند رندرینگ V-ray می باشد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار رندرینگ گرافیکی از سایت دانلود رایگان لذت ببرید. با استفاده از این پلاگین و نرم افزار تری دی مکس شما قادر خواهید بود از ویژگی های زیر بهرمند شوید: مدل سازی و ساخت جلوه های انیمیشنی پیشرفته انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کیفیت بالا دارا بودن Material و نقشه های جدید ابزار جدید mapping برای خلق اشکال هندسی پیچیده امکانات نورپردازی جدید و قدرتمند ایجاد و کار با سایه ها به صورت پیشرفته بهبود رابط کاربری و محیط نرم افزار در این نسخه وی ری موتور رندرینگ تری دی مکس می باشد. این پلاگین دارای ویژگی بارز زیر می باشد: VRayCarPaintMtl : ایجاد سایه ها در لایه های مختلف VRayLightSelect : ایجاد نور و افکت های منحصر به فرد در لایه ها VRayMultiSubTex : استفاده از ابزارهای مختلف در شی گرایی این پلاگین برای سیستم های 64 بیتی سازگاری دارد. دانلود رایگان برای 3Ds Max 9 (حجم : 61.59 مگابایت) دانلود رایگان برای 3Ds Max 2008 (حجم : 61.59 مگابایت) دانلود رایگان برای 3Ds Max 2009 (حجم : 62.22 مگابایت) دانلود رایگان برای 3Ds Max 2011 (حجم : 62.04 مگابایت) دانلود رایگان برای 3Ds Max 2012 (حجم : 62.03 مگابایت) رمز عبور فایل : www.fdl.ir

به قلم : دوست عزیز یونس اربابی

"غم تنهایی"

ای داد از غم تنهایی؛بیداد از درد جدایی"

من اینجا هلاک عشقتم؛ دلبرم توکجایی"

با زخم دل چه کنم؛ که بس عمیق شده است"

بیا ای نازنینم که این زخم را تنها دوایی"

دانی که مرا بی تو هیچ معنا نباشد؟

اخه نازنینم در ادبیات عشق تو برام تنها معنایی"

بخدا که نه مرا ارام باشد بی تو؛ ونه قرار باتو

نمیدانم دلیل این؛ که تو؛ همچین چرایی"

نیمه شبان که زخواب برمی خیزم؛ من دیوانه"

اولین یاد هستی؛ که انگار درخواب هم؛ بامایی"

گاه به مرز کفر میرساند من بیچاره را

اخه دانی که جای خداست که تو؛ در آنجایی"

دل جای خداست؛ وخانه خدا غیردل نتوان بود"

براین ترسم که کافر نباشم که تو درکنار خدایی"

شاید که مرا عشقت کند رسوا؛ روز محشر"

چه جواب خدا دهم؛ که تورا در خانه خدا دادم جایی"

بامن بیچاره به کدامین اشتباه بنالم ای خدا"

که عشق خود افریدی و دادی مرا معشوق زیبایی"

بار الهی مگیر آجال را از این سخنان

که بدترین سزاست بر او؛این غم تنهایی

تاریخ شعر:ساعت1و5دقیقه بامداد31اردیبهشت90وساعت1و35دقیقه پایان یافت

به قلم : دوست عزیز  یونس اربابی

رادیو اینترنتی پیشرفته موبایل با نرم افزار Nokia Internet Radio

نرم افزار Nokia Internet Radio یک رادیو اینترنتی می باشد که میتوان با آن تمام ایستگاه های رادیویی را در جهان با استقاده از GPRS,3G,WLAN گرفت.با استفاده از قسمت Station Directory میتوانید ایستگاه های رادیویی را بر اساس نام,نوع,زبان و یا کشور جستجو کرد.این نرم افزار در گوشی های نوکیا S60v5 قابل استفاده می باشد.

                    

دانلود نرم افزار ۳ Extra Touch Icons On Homescreen – سیمبیان سری

گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ در صفحه دسکتاپ خود دارای دو آیکون میباشد.توسط نرم افزاری که امروز برای شما کاربران موب ۴ یو آماده کرده ایم میتوانید به این دو آیکون سه میانبر دیگر نیز اضافه کنید و کار خود را راحت کنید.این نرم افزار بسیار کم حجم بوده و هم اکنون از سایت موب ۴ یو قابل دریافت میباشد.

 دانلود نرم افزار 3 Extra Touch Icons On Homescreen - سیمبیان سری 60 ورژن 5

دانلود – Download Link
پسورد فایل :ندار د 
حجم فایل: ۲۴٫۷ کیلوبایت

نرم افزار PicoBrothers Flashlight Extreme v1.00

نرم افزار PicoBrothers Flashlight Extreme v1.00 برای تبدیل گوشی موبایل به چراغ قوه می باشد.این نرم افزار از سوی شرکت پیکو برادرز عرضه شده که دارای محیط ساده و کاربرد زیاد می باشد.این نرم افزار در گوشی های Symbian S60 5th و Symbian^3 به جز گوشی نوکیا N8 قابل نصب میباشد

 

                   

دانلود نرم افزار TTGPSLogger – سیمیبان سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵

نرم افزار TTGPSLogger یک نرم افزار جی پی اس جم و جور میباشد..بدین صورت که همه ما جی پی اس را برای نقشه هایش میخواهیم اما از جی پی اس گوشی مبتوان استفاده های زیادی را کرد.من جمله بدست آوردن سرعت – مسافت – بدست اوردن کالری مصرفی و… .این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل های زیر میباشد:
*سیمبیان سری ۶۰ ویرایش سوم FP1/FP2
*تمامی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ویرایش پنجم
این نرم افزار هم اکنون از موب ۴ یو قابل دریافت میباشد.

 دانلود نرم افزار TTGPSLogger - سیمیبان سری 60 ورژن 3 و 5

دانلود – Download Link
پسورد فایل : www.mob4u.ir
حجم فایل: ۱۵۳ کیلوبایت
منبع

دانلود نرم افزار PixelPipe widget – سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵

نرم افزار PixelPipe widget یک نرم افزار بسیار کاربردی البته برای کسانی که از طرح های جی پی آر اس استفاده میکنند میباشد.توسط این نرم افزار میتوانید فایل های خود اعم از تصویر و ویدیو و …را آپلود کنید.و آن را در بیش از ۹۵ رسانه اجتماعی معروف مانند یوتیوب – فیس بوک – تویتر و… منتشر کنید.این نرم افزار فوق العاده هم اکنون از بزرگترین سایت تخصصی موبایل یعنی موب ۴ یو قابل دریافت میباشد.

 دانلود نرم افزار PixelPipe widget - سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5

دانلود – Download Link
پسورد فایل : www.mob4u.ir
حجم فایل: ۱۴۹ کیلوبایت
منبع

نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیامک اینترنتی با S-unno v3.3.5

نرم افزار PhoNetInfo V2.3 یک نرم افزار فوق العاده کاربردی میباشد که توسط آن میتوانید اطلاعات گوشی خود را دریافت نمایید.از اطلاعات فریمور گرفته تا اطلاعات سیم کارت و شبکه این یک نرم افزار کامل میباشد که هم اکنون از سایت موب ۴ یو قابل دریافت میباشد.

 دانلود نرم افزار PhoNetInfo V2.3 - سیمبیان سری 60 ورژن 3

دانلود – Download Link
پسورد فایل : www.mob4u.ir
حجم فایل: ۱۲۹ کیلوبایت
منبع