سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

اسباب بازی های مناسب برای کودکان پیش دبستانی

بازی و اسباب بازی برای کودکان بسیار مهم می باشد. به طوری که آنها بیشترین ساعات بیداری خود را به بازی و فعالیت می پردازند. کودکان زمان بازی را بسیار دوست داشته و این زمان را بر هر چیز دیگری مقدم می دارند. انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان در هر سنی بسیار حائز اهمیت است. به طوری که بهترین و مناسب ترین اسباب بازی برای کودکان به ویژه در سنین پیش دبستانی، اسباب بازی های آموزشی است. چرا که این گروه از اسباب بازی ها موجب پرورش تفکر، تخیل، سرگرمی، لذت و مهمتر از همه یادگیری در کودک می گردد و او را با مفاهیم و دنیای پیرامون آشنا می سازد. علاوه بر اینها، اسباب بازی باید از ایمنی و کیفیت لازم برخوردار باشد. به اعتقاد انجمن جهانی تعلیم و تربیت دوران کودکی

( ACEI )[1]، اگر اسباب بازی های کودکان به دقت انتخاب شوند، موجب ارتقای کیفیت بازی و رشد کودک می گردند. اسباب بازی های آموزشی، نقش بسزایی در رشد کودکان پیش دبستانی ایفا می نمایند. آنها موجب بالا رفتن هوش، مهارتهای اجتماعی و همچنین رفتارهای احساسی کودکان می گردند. اینگونه اسباب بازی ها طراحی شده اند تا دید وسیع تری در گروه های سنی مختلف ایجاد نمایند. ادامه مطلب ...

تبدیل فلش گوشی به چراغ قوه با استفاده از PhoneTorch v2.0

به وسیله ی این برنامه میتوانید فلش گوشی خود را به چراغ قوه تبدیل نمایید این برنامه فوق العاده کاربردی از گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ پشتیبانی میکند که میتوانید از سایت دانلودها دریافت کنید.

 

phone تبدیل فلش گوشی به چراغ قوه با استفاده از PhoneTorch v2.0

 

ادامه مطلب ...

منشی تلفنی فارسی برای موبایل WebGate Voice Inbox v1.10.120

نسخه جدید منشی تلفی قدرتمند و محبوب WebGate Voice Inbox v1.10.120 که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ بوده و این بار به زبان فارسی نیز ترجمه شده است را برای شما کاربران سایت دانلود ها آماده دانلود کرده ایم.

ویژگی ها :
- قابلیت ذخیره پیام صوتی شما با کیفیت بالا
- امکان حذف و ذخیره پیام های دریافتی
- مرتب سازی پیام ها بر اساس نام ، شماره و زمان
- منو کاملا فارسی
- و …

 

WebGate Voice Inbox v1.10.120 منشی تلفنی فارسی برای موبایل WebGate Voice Inbox v1.10.120

ادامه مطلب ...

سفارشی کردن دسکتاپ گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ با GDesk v0.34 F

با ورود گوشی آیفون به بازار ، تمایل تولید کنندگان  به ساخت گوشی های لمسی بیشتر شد و البته کاربران نیز تمایلات بسیاری برای داشتن این مدل ها از خود نشان دادند . یکی از ویژگی های آیفون که باعث به وجود آمدن تمایز میان او و رقیبانش گشته است ، امکان سفارشی کردن قسمت های مختلف آن از جمله دسکتاپش می باشد . چیزی که در گوشی های ساخت نوکیا مانند ۵۸۰۰ و N97 تنها به تعویض تم و عکس پشت زمینه ختم می شود . اما اگر شما از دارندگان این مدل ها و یا گونه های مشابه می باشید ، جای هیچ نگرانی برایتان وجود نخواهد داشت چرا که با استفاده از نرم افزار  GDesk می توانید دسکتاپ گوشی خود را به گونه ای بسیار حرفه ای دگرگون کنید . به وسیله این نرم افزار بسیار جالب می توانید‌ آیکون بخش های مختلف به دسکتاپتان آورده و با استفاده از پلاگین های مختلفش ، دسکتاپ را آنگونه که می خواهید تغییر دهید .

 

s5soft سفارشی کردن دسکتاپ گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ با GDesk v0.34 Final

ادامه مطلب ...

شکستن صفحه نمایش گوشی شما با نرم افزار Screen Crack Prank

نرم افزار جالب Screen Crack Prank ابزاری جالب و سرگرم کننده برای گوشی های همراه سیمبیان است که شما توسط آن می توانید دوستان خود را اذیت کنید و سر به سر آنها بگذارید! این برنامه طوری طراحی شده است که بعد از نصب و اجرای آن صفحه نمایش گوشی شما را به گونه ای نمایش می دهد که انگار آسیب دیده یا شکسته است . نرم افزار Screen Crack Prank مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و ۳ می باشد .

 

Screen Crack Prank شکستن صفحه نمایش گوشی شما با نرم افزار Screen Crack Prank

ادامه مطلب ...