سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

بازی Talking Hamster - موش سخنگو - ساین شده

بعد از موفقیت بازی Puppy Talk برای گوشی های سیمبین هم اکنون بازی Talking Hamster عرضه شد. این بازی ساخت Pico Brothers است. بازی قابل نصب و اجرا بر روی تمامی گوشی های سیمبین سری60 ورژن 5 و سیمبین^3 می باشد.


ادامه مطلب ...

معرفی شهرستان سراوان

معرفی شهرستان سراوان

موقعیت جغرافیایی ( اقلیم و سرزمین )

تقسیمات کشوری

شهرستان سراوان با مساحت23880 کیلومتر مربع ، در شرق استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته و فاصله مرکز شهرستان تا مرکز استان337 کیلومتر است . این شهرستان دارای تعداد 5 مرکز شهری و6 بخش ، 14 دهستان و 708 آبادی دارای سکنه است .

  عنوان

  شهرستان

  استان

نسبت شهرستان به استان (درصد)

مساحت ( کیلومتر مربع )

23880

187502

74/12

تعداد شهر

5

31

13/16

تعدا بخش

6

36

67/16

تعداد دهستان

14

98

29/14

عوارض طبیعی

( ارتفاعات ، رودخانه ها ، قنات ، چاه و چشمه ها( اعم از فصلی و غیر فصلی ) سرچشمه رودخانه و منتهی به بخش رودخانه ماشکید در این شهرستان واقع می باشد .
 ارتفاعات : کوه بیرک ، کوه سفید ، کوه بم پشت ، کوه سیاجان
رودخانه ها: ماشکید،سیمش ،روتک
 منابع تامین آب و حوزه آبریز و شبکه رودخانه ها :آب این شهرستان ازطریق 1269حلقه چاه 307 رشته قنات 272

ادامه مطلب ...

با راهکارهای زیر کودکانتان را خلاق کنید!

راهکارهای پیشنهادی برای پرورش خلاقیت : - تفکر خلاق را با ارزش بدانید :اگر ما انتظار داریم خلاقیت توسعه یابد باید یاد بگیریم که آن را با ارزش بدانیم.

بچه ه را با محرکهای محیطی حساستر سازیم: مثلا اگر میتوانید در روابط اجتمائی خلاق باشد که به احساسات نیازها و روحیات انسانی و مانند آن حساس باشد .

دستکاری اشیاء و عقاید را تشویق کنید . بچه ه اغلب مایلند به دستکاری و بررسی اشیاء بپردازند که مربوط به حس کنجکاوی آنهاست .

خلاقیت

ادامه مطلب ...

چگونه میتوان سرعت تلفن همراه را افزایش داد؟

چگونه میتوان سرعت تلفن همراه را افزایش داد؟

 

 

چگونه میتوان سرعت تلفن همراه را افزایش داد؟

 

مطالعاتی که اخیرا توسط مراکز تحقیقاتی انجام شد نشان می‌دهد جمعیت موبایل‌ها از تعداد مردم کره زمین فراتر می‌رود. اما به نظر می‌رسد انتظارات کاربران تلفن همراه کمتر برآورده می‌شود. مثلا 71 درصد از جمعیت کل کاربران موبایل انتظار دارند وب‌سایت‌ها مانند کامپیوتر با سرعت بالایی بارگذاری شوند.

تقریبا دوسوم جمعیت کاربران وب در جهان توقع دارند وب‌سایت‌ها در تلفن همراهشان طی 3 ثانیه و حتی کمتر بارگذاری شود و اگر یک صفحه وب طی 5 ثانیه بارگذاری نشود، حدود سه‌چهارم کاربران تلفن همراه آن را رها می‌کنند. این قضیه تنها در مورد وب‌سایت‌ها نیست؛ باز کردن تصاویر و برنامه‌ها نیز با چنین رفتاری مواجه خواهند شد.

اما چه باید کرد؟ نکاتی هستند که رعایت کردن آنها به کاربران کمک می‌کند تا سرعت گوشی‌های خود را بالا ببرند؛

 

ارسال پیام
بهتر است سعی شود پیام‌ها در کارت حافظه ذخیره شوند، نه در حافظه تلفن همراه.

 

تصاویر پس‌زمینه زنده
ممکن است این تصاویر زیبا به نظر برسند، اما قدرت پردازشگر را تضعیف می‌کنند.

 

حذف برنامه‌های غیرضروری
اگر از همه برنامه‌های نصب شده در تلفن همراه استفاده نمی‌شود و مانند گردوغبار تلفن همراه را پوشانده‌اند، بهتر است حذف شوند، زیرا تنها حافظه با ارزش تلفن همراه را اشغال می‌کنند.

 

انتقال تصاویر و ویدئوهای قدیمی
کاربران ممکن است تصاویر یا ویدئوهای زیادی را در گوشی خود ذخیره کنند؛ حتی بدون اینکه آنها را بشناسند. می‌توان آنها را در یک حافظه خارجی یا اکسترنال و یا در حافظه لپ‌تاپ ذخیره کرد؛ مهم‌تر از همه در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذاشت.

 

مدیریت قابلیت چندوظیفگی
چندوظیفگی یا اجرای چند برنامه با هم قابلیت بسیار سودمندی در تلفن همراه است، اما ممکن است باعث کند شدن گوشی و روند اجرای برنامه‌ها شود.

 

چک کردن حافظه مخفی یا Cashe به طور مرتب
یکی از نکات مفید پاک کردن حافظه Cashe مرورگر به صورت مرتب است. به جای این کار می‌توان از برنامه‌هایی نظیر NetQin Mobile Guard v3.0 نیز استفاده کرد. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد تا فایل‌های به‌دردنخور حذف شوند و گوشی از بدافزارها در امان بماند.

 

نظارت بر ایمیل‌ها
کاربران همیشه ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند، اما برای پاک کردن آنها فرصت کافی ندارند. بهتر است در قمست تنظیمات ایمیل، تعداد ایمیل‌ها محدود شوند.

 

کاهش سرعت بیتی
این تغییر اگر چه کم است، اما می‌تواند سرعت گوشی را ارتقا دهد. با استفاده از یک برنامه می‌توان سرعت بیتی MP3 را به کم یا متوسط کاهش داد تا فضای بیشتری ذخیره شود.
با عمل به این نکات و ترفندها فضای بیشتری در گوشی ذخیره می‌شود و سرعت آن افزایش پیدا می‌کند.

منبع:mob.ir

چگونه فایل های حجیم را بدون دردسر اپلود کنیم

چگونه فایل های حجیم را بدون دردسر اپلود کنیم

 

 

چگونه فایل های حجیم را بدون دردسر اپلود کنیم

 

در اینترنت وب سایت های متنوعی برای آپلود فایل های حجیم و به اشتراگ گذاری آنها وجود دارد. در مقابل وب سایت هایی وجود دارند که برای آپلود کردن فایل ها محدودیت قائل شده و یا برای به اشتراک گذاری نیاز به ثبت نام دارند. در ادامه قصد داریم سه نمونه از بهترین سایت های اشتراک گذاری فایل های بزرگ تا حجم 9 گیگابایت و بدون نیاز به ثبت نام و شمارنده را معرفی کنیم.

 

filedropper

FileDropper یک سرویس اشتراک گذاری آنلاین است که به کاربران اجازه می دهد فایل هایی با ماکسیمم حجم 5 گیگابایت را به اشتراک گذارند. افرادی که شما لینک را با آنان به اشتراک می گذارید، مجبور نیستند برای دانلود کردن فایل ها منتظر بمانند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل هایتان را آپلود کنید تا لینک شخصی برای آنچه به اشتراک گذاشته اید را دریافت کنید. فایل های آپلود شده تا ابد در این وب سایت باقی خواهند ماند به شرطی که هر 30 روز یکبار دانلود شوند.

 

Fyels

کار کردن با Fyels ساده و راحت است و به کاربران اجازه می دهد فایل های بزرگ را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. برای استفاده ازاین سرویس، تنها کافی است فایل انتخابی را بکشید و آن را در Fyels رها کنید. زمانی که آپلود کامل شود، Fyels لینکی به شما می دهد که می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک گذارید. شما با این سرویس می توانید فایل هایی تا حجم 9 گیگابایت را به اشتراک گذارید.

 

dropsend

با DropSend می توانید فایل های خود را تا حجم 2 گیگابایت به راحتی و با سرعت خوب، به اشتراک گذارید. برای به اشتراک گذاری تنها کافی است فایل خود را آپلود کنید و آدرس ایمیل شخصی که قرار است فایل را با او به اشتراک گذارید درج کنید. شما می توانید برای بهره مندی از مزایای بیشتر در سایت ثبت نام کنید ولی بدون ثبت نام هم می توانید فایل های خود را به اشتراک گذارید.

دیکته گفتن به کامپیوتر با استفاده از آفیس

دیکته گفتن به کامپیوتر با استفاده از آفیس

 

 

دیکته گفتن به کامپیوتر با استفاده از آفیس

 

قصد داریم ترفندی جذاب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید از طریق نرم افزار Microsoft Word به کامپیوترتان دیکته بگویید! بدین صورت که شما با استفاده از میکروفون کامپیوتر، متون خود را میخوانید و آفیس فرمانبردار آنها را برای شما مینویسد.

برای استفاده از این بخش:
ابتدا نرم افزار Microsoft Office Word را اجرا کنید. در صورتی که از آفیس XP استفاده میکنید از منوی Format و اگر آفیس شما 2003 است از منوی Tools بر روی Speech کلیک کنید.
سپس از شما CD آفیس خواسته میشود که با قرار دادن ان میتوانید Speech recognition را نصب نمایید.
پس از طی مراحل نصب، شما میتوانیدبه صورت اختیاری و با استفاده از قابلیت های فوق العاده آفیس از طریق میکروفون کار خود را تست کنید، کلمات را بخوانید و در این میان انگلیسی خود را تقویت کنید.
پس از مشاهده فیلم آموزشی برای استفاده از قابلیت دیکته در تولباری که ایجاد میگردد بر روی گزینه Dictation و یا Voice Command کلیک کنید. با اندکی تمرین میتوانید که در این بخش مهارت کافی را کسب کنید.
لازم به ذکر است که استفاده از این بخش تنها به زبان انگلسی امکان پذیر است و برای دیکته گویی باید کلمات را به صورت دقیق و با تلفظ صحیح بیان نمایید.

منبع:tarfandestan.com

نکاتی جالب برای بهتر و بیشتر زدن بنزین

یک کارشناس نفت و بنزین در کالیفرنیا با 31 سال سابقه فعالیت در این زمینه راه حل هایی را برای بنزین زدن صحیح پیشنهاد کرده که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

فقط صبح زود که حرارت زمین هنوز در پایین ترین حدّ قرار دارد بنزین بزنید. به خاطر داشته باشید که در تمام پمپ بنزین‌ها مخزن سوخت در زیر زمین قرار دارد. هرچه زمین سردتر باشد، بنزین غلیظ تر و متراکم تر است. وقتی هوا گرم می‌شود، بنزین منبسط می‌گردد. بنابراین، خرید بنزین در بعد از ظهر و حتّی شب که هنوز هوا کاملاً سرد نشده و بر بنزین اثر نگذاشته، سبب می‌شود که یک لیتر شما واقعاً یک لیتر نباشد.
 
در صنعت نفت، گرانش معیّن و حرارت بنزین، گازوئیل و سوخت هواپیما، اتانول و سایر محصولات نفتی نقشی مهم ایفا می‌کند. هر درجه حرارت که افزایش یابد منفعت زیادی نصیب این صنعت می‌کند. امّا جایگاه های سوخت دارای دستگاه جبران حرارت در پمپ هایشان نیستند.

وقتی مشغول بنزین زدن هستید، دستگیره را تا آخر فشار ندهید. اگر نگاه کنید می‌بینید دارای سه درجه است: کُند، متوسّط و تند. در حالت کُند میزان تبخیر را که در اثر پمپ شدن بنزین حاصل می‌شود به حدّاقلّ می‌رسانید. همهء شیلنگ ها دارای محلّ بازگشت بخار هستند. اگر سریع بنزین بزنید، مایع دیگری که وارد مخزن بنزین شما شده بخار می‌شود. این بخار مکیده شده وارد مخزن زیرزمینی می‌شود به طوری که وقتی شما بنزین می‌زنید، در واقع به آن میزان که دستگاه نشان می‌دهد بنزین نزده اید.

یکی از مهم ترین نکات برای بنزین زدن این است که وقتی باک اتومبیل نصفه است بنزین بزنید. دلیل آن این است که، هرچه بنزین بیشتری داخل باک باشد، هوای کمتری فضای خالی آن را اشغال می‌کند. بنزین به مراتب سریع تر از آنچه که تصوّر می‌کنید تبخیر می‌شود. مخازن ذخیرهء بنزین دارای سقف داخلی شناور هستند. این سقف به عنوان نقطهء صفر بین بنزین و جوّ عمل می‌کند تا تبخیر را به حدّاقل برساند. برخلاف جایگاه های بنزین، اینجا که من کار می‌کنم، هر تانکری که ما بارگیری می‌کنیم دارای دستگاه جبران حرارت است تا هر گالن عملاً به میزان یک گالن باشد.

نکته دیگری که باید یادآوری کنم این است که اگر تانکر بنزین در حال تخلیه به مخزن بنزین باشد و شما هم در جایگاه سوخت باشید، در آن موقع بنزین نزنید. به احتمال زیاد بنزینی که تخلیه می‌شود سبب می‌گردد که بنزین داخل مخزن به هم بخورد و آنچه از آشغال و آلودگی که معمولاً ته نشین می‌شود، بالا بیاید و قسمتی از آن نصیب اتومبیل شما شود.

روانشناسی سن

روانشناسی سن ''
روان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید :
فرض می کنیم که شما متولد 29 اردیبهشت 1364 هستید.اردیبهشت ماه دوم (2) سال است پس :
9=1+8=18=5+9+3+1=1395=1364+2+29
شماره تولد 9 است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید.
تفسیر اعداد:
1- خالق و مبتکر:
''یک'' ها پایه و اساس زندگی هستند. همیشه عقاید جدید و بدیع دارند و این حالت در آنها طبیعی است. همیشه دوست دارند تمامی کارها و مسائل بر حول محوری که آنها می گویند و تعیین می کنند در گردش باشد و چون مبتکر هستند، گاهی خود خواه می شوند. با این حال ''یک'' ها بشدت صادق و وفادارند و به خوبی مهارتهای سیاسی را یاد میگیرند . همیشه دوست دارند حرف اول را بزنند و غالبا رهبر و فرمانده هستند، چون عاشق این هستند که ''بهترین'' باشند . در استخدام خود بودن و برای خود کار کردن بزرگترین کمک به آنهاست ولی باید یاد بگیرند عقاید دیگران ممکن است بهتر باشد و باید با رویی باز آنها را نیز بشنوند.
2- پیام آور صلح :
''دو'' ها سیاستمدار به دنیا می آیند ! از نیاز دیگران خبر دارند و غالبا پیش از دیگران به آنها فکر می کنند . اصلا تنهایی را دوست ندارند . دوستی و همراهی با دیگران برایشان بسیار مهم است و می تواند آنها را به موفقیت در زندگی رهنمون سازد. اما از طرف دیگر ، چنانچه در دوستی با کسی احساس ناراحتی کنند ترجیح می دهند تنها باشند.از آنجایی که ذاتا خجالتی هستند باید در تقویت اعتماد به نفس خود تلاش کنند و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها آنها را از دست ندهند.
3- قلب تپنده زندگی :
'' سه '' ها ایده آلیست هستند، بسیار فعال،اجتماعی،جذاب،رمانتیک وبسیار بردبار و پر تحمل .خیلی کارها را با هم شروع می کنند اما همه آنها را پیگیری نمی کنند. دوست دارند که دیگران شاد باشند و برای این کار تمام تلاش خود رابه کار می گیرند. بسیار محبوب اجتماعی و ایده آلیست هستند اما باید یاد بگیرند که دنیا را از دید واقعگرایایه تری هم ببینند.
4- محافظه کار :
''چهار'' ها بسیار حساس و سنتی هستند. آنها عاشق کارهای روزمره، روتین و پیرو نظم و انضباط هستند و تنها زمانی وارد عمل می شوند که دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند. به سختی کار و تلاش می کنند. عاشق طبیعت و محیط خارج از خانه هستند. بسیار مقاوم و با پشتکار هستند. اما باید یاد بگیرند که انعطاف پذیری بیشتری داشته و با خود مهربانتر باشند.
5- ناهماهنگ با جماعت :

5- ناهماهنگ با جماعت :

''پنج'' ها جهانگرد هستند و کنجکاوی ذاتی، خطر پذیری و اشتیاق سیری ناپذیر آنها به جهان هستی و دیدن محیط اطراف خود،غالبا برایشان درد سر ساز می شود. آنها عاشق تنوع هستند ودوست ندارند مانند درخت در یک جا ثابت بمانند. تمام دنیا مدرسه آنهاست و در هر موقعیتی به دنبال یادگیری هستند. سوالات آنها هرگز تمام نمی شود. آنها به خوبی یاد گرفته اند که قبل از اقدام به عمل، تمامی جوانب کار را سنجیده و مطمئن شوند که پیش از نتیجه گیری ،تمامی حقایق را مد نظر قرار داده اند.

6- رمانتیک و احساساتی :

'' شش'' ها ایده آلیست هستند و زمانی خوشحال می شوند که احساس مفید بودن کنند. یک رابطه خانوادگی بسیار محکم برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اعمالشان بر تصمیم گیری هایشان موثر است و آنها حس غریب برای مراقبت از دیگران و کمک به آنها دارند. بسیار وفادار و صادق بوده و معلمان بزرگی می شوند. عاشق هنرو موسیقی هستند. دوستانی صادق و در دوستی ثابت قدم هستند.''شش'' ها باید بین چیزهایی که می توانند آنها را تغییر دهند و چیزهایی که نمی توانند، تفاوت قائل شوند.

7- عاقل و خردمند :

''هفت'' ها جستجو گر هستند. آنها همیشه به دنبال اطلاعات پنهان و مخفی بوده و به سختی اطلاعات به دست آمده را با ارزش حقیقی آن می پذیرند.احساسات هیچ ارتباطی با تصمیم گیری های آنها ندارد. با اینکه در مورد همه چیز در زندگی سوال می کنند اما دوست ندارند مورد پرسش واقع شوند و هیچگاه کاری را ابتدا به ساکن با سرعت شروع نمی کنند و شعارآنها این است که به آرامی می توان مسابقه را برد. آنها فیلسوفهای آینده هستند؛ طالبان علم که به هر چه می خواهند می رسند و سوال بی جوابی ندارند . مرموز هستند و در دنیای خودشان زندگی می کنند و باید یاد بگیرند در این دنیا چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی نه!

8- آدم کله گنده :

''هشت '' ها حلال مشکلات هستند. اساسی و حرفه ای سراغ مشکل رفته و آن را حل می کنند. قضاوتی درست دارند و بسیار مصمم هستندو طرحهاو نقشه های بزرگی دارند و دوست دارند زندگی خوبی داشته باشند. مسوولیت افراد را بر عهده می گیرند و مردم را با هدف خاص خود می بینند. با شرایط ویژه ای این امکان رابه وجود می آورند که دیگران همیشه آنها را رئیس ببینند.

9- اجرا کننده و بازیگر :

''نه '' ها ذاتا هنرمند هستند . بسیار دلسوز دیگران و بخشنده بوده و آخرین پول جیب خود را نیز برای کمک به دیگران خرج میکنند . با جذابیت ذاتی شان اصلا در دوست یابی مشکلی ندارند و هیچ ** برای آنها فرد غریبه ای به حساب نمی آید.در حالات مختلف شخصیت های متفاوتی از خود بروز می دهند و برای افرادی که اطرافشان هستند شناخت این افراد کمی دشوار به نظر می رسد . آنها شبیه بازیگرانی هستند که در موقعیت های مختلف رفتارهای متفاوتی نشان می دهند. افرادی خوش شانس هستند اما خیلی وقتها از آینده خود بیمناک و نسبت به آن هراسان هستند. آنها برای موفقیت باید به یک دوستی و عشق دو جانبه که می تواند مکملشان در زندگی باشد دست یابند

پلیر فوق العاده با پخش زیرنویس MoboPlayer v1.2.155

پلیر فوق العاده با پخش زیرنویس  MoboPlayer v1.2.155

Mobo Player یکی از بهترین نرم افزار های پلیر برای اندروید است. فیلم های خود را در هر کجا و با هر فرمتی با موبایل یا تبلت خود تماشا کنید(بدون کانورت). این پلیر تقریباً از تمامی فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند. زیرنویس های قابل پشتیبانی: Srt, Ass, Saa و زیرتویس های درونی فایل های Mkv, Mp4 و Mov نمایش تامبنیل ویدئو ها از قابلیت های این پلیر می باشد. برای اندروید

ادامه مطلب ...

بررسی نحوه تاثیرتشویق در افزایش یادگیری(پایان نامه)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.