سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

ترفند ساده وکاربردی برای ویندوز 8

 

اگر ویندوز 8 را نصب و از آن استفاده کرده باشید مطمئنا با تغییراتی که در صفحه شروع آن اعمال شده و چگونگی خاموش کردن، راه‌اندازی مجدد و فعال کردن حالت خواب (Sleep) در این ویندوز آشنا شده‌اید. دوست دارید این عملیات را با یک کلیک و از صفحه شروع (Start Screen) به انجام برسانید؟ در این ترفند به نحوه اضافه کردن میانبرهای انجام این عملیات به صفحه شروع می پردازیم تا با یک کلیک بتوانیم آنها را اجرا کنید.

 http://www.mywindows.ir/wp-content/uploads/2012/11/Customization-Power-Makes-Windows-8-More-User-Friendly-Analyst1.jpg

برای این کار:

1ـ برای شروع عملیات، ابتدا از صفحه شروع روی کاشی (Tile) دسکتاپ کلیک کنید تا دسکتاپ ویندوز به‌.........در ادامه مطلب کلیک کنید ادامه مطلب ...

کاور هوشمند موبایل Smart Cover v3.3 - نرم افزار آندروید

معمولا برای محافظت از دستگاه های از قبیل تبلت ، گوشی موبایل از کاورهای محافظ استفاده می شود. این نرم افزار ابزاری هوشمند برای استفاده از این کاورهاست زیرا به وسیله سنسور دستگاه شما از بستن درپوش کاور مطلع شده و گوشی را در حالت خواب قرار می دهد و به محض بازکردن کاور دستگاه فورا از حالت خواب بیدار می شود.این حالت خواب در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی خواهد کرد!
این نرم افزار برای هر تبلتی ، هر موبایلی و هر کاوری مناسب است.



Android O/S : 2.1+

ادامه مطلب ...

نرم افزار جایگزین دفترچه یادداشت کاغذی Handy Note Pro v5.1- آند

همیشه و در همه زمان و کاری از جمله کلاس درس و یا محل کار و... پیش می آید که ما نیاز به نوشتن یادداشت و یا نوشته ای داریم.این نرم افزار جایگزینی برای دفترچه یادداشت های کاغذی است که ویژگی های بسیار مفیدی را داراست.
- روان بودن: شما می توانید در بین ابزارهای دلخواه انتخاب کنید متن ورودی خود را از طریق نوشتن دستی ، رسم ، قراردادن نمادها، کشیدن اشکال یا درج عکس در هر زمان و هر نقطه ای که می خواهید.
- حرفه ای بودن : تجربه نوشتن با دست خط خود را برای شما فراهم می کند که حتی بهتر از نوشتن برروی کاغذ است و می توانید قالب هایی برای نوشته خود اضافه کنید و یا شکلکی را در بین نوشته های خود قرار دهید.
- راحتی : شما می توانید اسلایدهای نوشته های خود را بدون نیاز به پاورپوینت مشاهده کنید.
اشتراک گذاری با دیگر موبایل/تبلت های آندروید در قالب عکس و فایل PDF از طریق ایمیل ، بلوتوث ، وای فای ، دروپ باکس و ...
قالب های مخصوص وقایع مختلف از جمله : برنامه ریزی، دفتر خاطرات ،کسب و کار، صورت جلسه ، جزوه کلاسی ، و سایر یادداشت برداری ها است.
متن با 24 سبک پس زمینه ، اندازه ، رنگ ، شماره گذاری ، نشانه ، تراز و ...



Android O/S : 2.2+ ادامه مطلب ...

نرم افزار استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر Open Garden v1.6

نرم افزار استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر Open Garden v1.6 آندروید

Open Garden نرم افزاری فوق العاده کاربردی و مفید به منظور استفاده از اینترنت گوشی در کامپیوتر است ، برای این کار باید کامپیوتر و گوشی ، وایرلس یا بلوتوث داشته باشند . فایل را دانلود کنید و آن را در رایانه و گوشی نصب کنید . بعد از نصب هر دو بطور خودکار به هم وصل خواهند شد و کامپیوترتان به اینترنت گوشی وصل می شود بدون اینکه علامتی در کامپیوتر ببینید . وقتی ابزارهای دیگری نیز علاوه بر گوشی و کامپیوترتان در حال اجرای این نرم افزار باشند همه آنها می توانند به شبکه وصل شوند ، این نرم افزار بر روی آندروید نسخه ۲٫۰ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد

ادامه مطلب ...

نرم افزار روت آندروید UnlockRoot Pro

آیا به دنبال روت گوشی آندروید خود هستید؟

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست به شما این امکان را می دهد تا دستگاه آندروید خود را به سادگی روت کنید. برنامه Unlock Root با بیش از ده میلیون کاربر در سراسر دنیا یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ارائه شده در زمینه روت می باشد. از ویژگی ها و امکانات کلیدی نرم افزار:

- قابلیت اورکلاک
- صرفه جویی در مصرف باتری
- استفاده از نرم افزار هایی که نیاز به مجوز دارد
- سفارشی کردن دستگاه
- حذف bloatware
- و ...



Android 1.6 or later ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تبدیل گوشی به مانیتور دوم کامپیوتر برای آندروید

احتمالا کارت گرافیک های کامپیوترهای رو میزی را دیده اید که در تعدادی از آن ها دو پورت اتصال به مانیتور وجود دارد و در اصطلاح کارت گرافیک های 2 خروجی هستند . آیا دوست دارید گوشی خود را تبدیل به مانیتور دوم کامپیوترتان کنید ؟! توسط نرم افزار iDisplay که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم این امر میسر است. این نرم افزار برخلاف نامش ار دو سیستم عامل ویندوز و مک پشتیبانی می کند.

نسخه جدید تارای سرعت بیشتر و قابلیت های جدید است و از ویندوز 8 نیز پشتیبانی می کند.

iDisplay

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار تبدیل و برش و ویرایش کامل فایل های تصویری Video

مطمئنا نرم افزارهای ویرایش و برش فایل های تصویری را در کامپیوتر دیده اید و احتمالا با آن ها کار هم کرده اید . شاید بارها آرزو کرده باشید که ای کاش نرم افزار برای گوشی های اندرویدی ساخته شده باشد که بتوان توسط خود گوشی و بی نیاز به کامپیوتر و ویندوز تمام فایل های تصویری خود را بر حسب نیاز خود جداسازی کنید . 

دانلود نرم افزار تبدیل و برش و ویرایش کامل فایل های تصویری Video Toolbox editor 1.8.9

 Video Toolbox editor یک نرم افزار جالب برای گوشی های آندرویدی است که توسط آن قابلیت های زیر در اختیار شما قرار می گیرد 

**  شامل مجموعه ابزاری جهت برش ، چرخش ، تغییر سایز و تبدیل کلیپ
** فرمتهای پشتیبانی شده : MP4, 3GP, M4V, WebM, MKV, OGV, AVI, MOV FLV, WMV, MPG, ASF
** فرمت های خروجی : MP4, WebM, MKV, AVI, MOV
** نسخه بدون تبلیغات

ادامه مطلب ...

پاک کننده اندروید Android Clean Master

کش و هیستوری نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی های باعث کاهش سرعت و بالا رفتن مصرف باطری گوشی میشود. این نرم افزار  برای همین منظور در گوگل پلی ارائه شده است تا کاربران اندروید بتوانند به کمک آن کش و هیستوری گوشی خود را پاک کنند تا هم در مصرف باطری صرفه جویی کنند و هم سرعت بالای گوشی را تجربه کنند.

پاک کننده اندروید Android Clean Master ادامه مطلب ...