سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

شبیه ساز آندروید برای گوشی های سیمبیان Android UI v1.1

نرم افزار Android UI v1.1 S60v5 SymbianOS9.4 Signed به شما این امکان را می دهد تا گوشی خود را به آندروید شبیه سازی کنید.این نرم افزار برای شبیه سازی گوشی های سیمبیان  به آندروید بهترین نرم افزار موجود می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایل بصورت کرک شده و آموزش استفاده آماده دانلود می باشد.
شبیه ساز آندروید برای گوشی های سیمبیان Android UI v1.1

طریقه نصب و کرک ۱ :

-ابتدا فایل MMMOOO.M1.v1.0.S60v3.S60v5.SymbianOS9.x.Signed-Full.sis را نصب کند.

-حال نرم افزار نصب شده را یکبار اجرا کرده و سپس خارج شوید.

-حال فایل دوم یعنی M1Trial_N96.sis را نصب کنید.

حال میتوانید به راحتی از نسخه کامل نرم افزار لذت ببرید.

طریقه نصب و کرک ۲  :

-ابتدا فایل MMMOOO.M1.v1.0.S60v3.S60v5.SymbianOS9.x.Signed-Full.sis را نصب کند.

-حال نرم افزار نصب شده را یکبار اجرا کرده و حالت trial را انتخاب کرده و سپس خارج شوید.

-حال گوشی خود را در حالت هک قرار دهید و با استفاده از نرم افزار x-plore به پوشه C: Private/AF101004/EB62125B59B4D4502A بروید.

-درون این پوشه تنها یک فایل موجود خواهد بود که شما باید attributes آن را به "read only" تغییر دهید.

[i.e file "4CD11BFC07C2B3FDA63D7" set as "read only"]

-حال به راحتی میتوانید نسخه trial نامحدود خود را استفاده کنید!
 

ادامه مطلب ...

تم زیبا و ساده ovi سایت نوکیا برای گوشی های s60v5

بار دیگر قصد داریم تمی زیبا را برای گوشی های s60v5 معرفی کنیم . این تم همان طور که در تصاویر می بینید کاملا شبیه سازی شده از ovi سایت نوکیا می باشد . رنگ های ovi و آیکون های زیبا همگی دست به دست هم داده اند تا در نهایت تمی ساخته شود که در عین سادگی زیبا و انتخاب خوبی برای مشکل پسندان است . هم اکنون می توانید این تم زیبا را از سرور سایت موبایل ها دات کام دانلود نمایید .

ادامه مطلب ...

FExplorer v2.30 یک فایل منیجر حرفه ای قدرتمند برای S60v3 و s60v5

فایل منیجر X-plore را می شناسید . یک فایل منیجر قدرتمند و کاملا مطرح که کمتر کاربر موبایلی وجود دارد که لا اقل نام آن را نشنیده باشد . در زمان های قدیم فایل منیجر X-plore تا این مقدار مطرح و معروف نبود و زمانی که گوشی هایی مانند 6600 روی بورس بودن  نام فایل منیجری به نام Fexplorer بود که سر زبان ها بود .

 حالا فایل منیجر Fexplorer با قدرت تمام مجددا به صحنه رقابت با رقبا آمده است . این نسخه از Fexplorer قابلیت نصب بر روی تمام گوشی های سیمبیان S60v3 و S60v5 و ^3 را داراست .

از قابلیت های این فایل منیجر قدرتمند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  امکانات متداول یک فایل منیجر مثل Copy , Cut , Paste و Rename
 نمایش شاخه ای پوشه ها و حجم فایلها
  جستجو در بین فایلها و فولدرها
نمایش فولدر های سیستمی
 فشرده سازی و ZiP کردن فایلها
نمایشگر و ویراستار هگز و متن
امکان اعمال وضعیت Hidden , Read-Only , Archive و System بر روی فایل ها و فولدر ها
نمایش پروسه های مخفی و لیست برنامه های موجود
قرار دادن مستقیم عکس به جای لوگوی اپراتور ( با رعاایت شرایط و ضوابطی چون حجم و سایز عکس )
پشتیبانی از گوشی های S60v3 و S60v5 و ^3
 مدیریت برنامه های نصب شده بر روی گوشی
گرفتن اسکرین شات، کنترل نور صفحه و فلاش
نمایش اطلاعات، مدیریت بلوتوث و ری استارت گوشی
امکان تغییر فونت و Interface داخلی
اعمال پسورد برای ورود به برنامه

نکته قابل تذکر اینکه این نرم افزار برای نصب نیازمند ساین یا هک گوشی هست . برای دانلود Fexplorer به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

 

ادامه مطلب ...

نسخه دیگری از Opera mini با سرور تغییر یافته و حل مشکل ساپورت زب

همان طور که مطلع هستید و خواندید در پست قبل نسخه ای از Opera mini را معرفی کردیم که قابلیت عبور از تمام محدودیت های اینترنتی را داراست .  توسط  نظرات چندی از دوستان مطلع شدیم که این نسخه بر روی تعدادی از گوشی ها  مشکل عدم نمایش زبان فارسی به صورت راست به چپ را داراست .  در این پست باز هم هدیه ای دیگر برای علاقه مندان سایت موبایل ها دات کام داریم . نسخه دیگری از نرم افزار Opera mini با فرمت جاوا و با قابلیت عبور از تمام محدودیت های اینترنتی و از همه مهم تر ساپورت کامل زبان فارسی را خدمت شما تقدیم می کنیم .

این نرم افزار بر روی چندین مدل گوشی تست و نصب شد و کاملا سریع و بدون مشکل و با قابلیت ساپورت کامل زبان فارسی قابل استفاده است .

این نرم افزار با فرمت جاواست و قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی هایی که جاوا ساپورت می کنند را دارد . برای دانلود این نسخه استثنایی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

ادامه مطلب ...

پیشنهاداتی به معلمان برای اثر بخشی و کارایی بیشتر در کلاس درس

پیشنهاداتی به معلمان برای اثر بخشی و کارایی بیشتر در کلاس درس

هر معلمی با بالا رفتن تجربه اش پی خواهد برد که باید به برخی کارهای ضروری در کلاس درس توجه نماید ، بعضی اعمال را نباید انجام دهد، و خود را در کلاس برای دقایقی به جای شاگردان فرض نماید . تجربه نشان داده معلمانی که در کلاس درس فعالیت و تحرک بیشتری داشته ، به شغل خود علاقه و عشق می ورزند ، هدف های متنوعی دارند ، درگیری ها و جنگ اعصاب کمتری داشته باشند ، دیر تر از دیگران فرسوده و شکسته خواهند شد و همیشه به عنوان فردی شاداب و با نشاط و موفق در شغل خود نزد دیگران شناخته شده اند . در زیر به صورت خلاصه ، کارهایی که معمولا" در کلاس درس باعث حلب توجه دانش آموزان ، علاقمندی به درس و معلم و نشاط آنان میشود و برگفته از تجارب شخصی است ، ذکر می گردد .

       با شنیدن نام " برنامه " یا " طرح درس " یا " طرحی برای مدیریت کلاس"  ، اذهان به سراغ چندین صفحه کاغذ می رود که در آن با دقیقه و ثانیه ، ریز فعالیتها نوشته شده و به عبارتی ، معلم را در چهار چوب مقرراتی ، محصور می کند ، (و به این دلیل خیلی ها حتی در مورد آن هم صحبت نمی کنند) اما مقصود از داشتن برنامه ، الزاما" با ثبت آن ( و چیزی شبیه به طرح درس معرفی شده در کتب روش تدریس ) ، یکسان نیست . موارد زیر در دوره ابتدایی تا دبیرستان اعمال شده است و تاثیرات شگرفی بر دانش آموزان داشته است :

1-     به محض مشاهده علایم خستگی در دانش آموزان و حواس پرتی آنان ، جریان تدریس  یا پرسش را قطع کرده و به آنها اجازه داده شود که از جای خود بلند شده ، کشش عضلانی داشته ، نفسی بکشند و دقایقی کوتاه آزاد باشند ( در این حال تحمل برخی مزه پرانی ها به هم در جلسات اول  ، ضروری است و سپس عادت خواهند کرد ) ، اگر بدون توجه به خستگی دانش آموزان به تدریس یا پرسش ادامه دهیم ، در واقع کاری بیهوده و بی ثمر را دنبال خواهیم کرد .

2-     هیچگاه بدون اطلاع قبلی ، پرسش کلاسی یا امتحان کتبی برگزار نکنیم و حتی در جلسه قبل ، صفحات و نوع پرسش و حتی افرادی که از آنان پرسش شفاهی انجام می شود تلویحا" مشخص شوند و این صرفا" برای رفع حالت اضطراب دانش آموزان است ، برخی معلمان برای  حالت " همیشه آماده باش بودن کلاس " توجهی به این نکته ندارند که امتحان یا پرسش  بدون اطلاع قبلی ، از نظر دانش آموزان نوعی مچ گیری محسوب می شود . در رابطه با دانش آموزانی که از آنان پرسش به عمل می آید باید گفت معمولا" به سه دسته تقسیم می شوند و هر کسی تکلیف خود را خواهد دانست و در کنار آن پاسخ گویی داوطلبانه هم مد نظر قرار می گیرد و بدین ترتیب دانش آموزان تمایل بیشتری هم برای جواب دادن دارند و درگیری ها خیلی کمتر می شود .

3-     حتما" قبل از تدریس درس جدید ، خلاصه مطلب قبلی برای دانش آموزان گفته شود و آنها را به هم ربط داد .

4-     اگر وقت اضافه ای در کلاس موجود بود ، نباید گذاشت دانش آموزان از سرو کول هم بالا بروند بلکه به نحوی باید آنها را تحت آموزش قرار داد به عنوان مثال صحبت و تبادل نظر در مورد مسایل اجتماعی محل سکونت ، یا وضع مدرسه و غیره ، دانش آموزان اظهار نطر در جمع را خیلی دوست دارند .

5-     طوری برنامه ریزی شده  که هر جلسه با توجه به دوره تحصیلی و پایه ، حدود 3 تا 5 دقیقه یک رفتار نیکو اجتماعی  فردی ، و یک روایت یا حئیث مرتبط با دانش آموزان در پایان کلاس ذکر می شود . دانش آموزان آن را یاداشت می کنند این موارد حتی در کلاس ریاضی  و تاریخ و غیره هم امکان پذیر است و اگر حالت اظهار نظر پیدا کند ، از آن به عنوان روش تدریس  " قضاوت به شیوه حقوقی"  هم   استفاده می شود .

ادامه مطلب ...