سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer

بازی فوتبال Pro Evolution Soccer 2012 اندروید معروف به PES برای گوشی های موبایل و تبلت های با این سیستم عامل عرضه شد. حتی با تاخیر در عرضه این بازی برای سیستم عامل اندروید از ارزش ها و طرفداران این بازی فوتبال موبایل کاسته نشده است. هر چند باید منتظر نسخه رسمی تر ! این بازی باشیم.

 

در نسخه جدید این بازی شما می توانید تیم رویایی خود را با دارا بودن ستارگان دنیای فوتبال بسازید و آنلاین بازی کنید. این نسخه با گوشی سونی اریکسون Xperia Play هم همخوانی دارد.

- فایل اصلی بازی را دانلود و نصب نمایید.

ادامه مطلب ...

نکاتی‌مفید برای افزایش عمـر باطری‌موبایل

  با توجه به طیف متنوعی از قابلیت‌های قابل اجرا بر روی تلفن همراه، جای تعجب نیست که عمر باطری تلفن همراه همواره یکی از نگرانی‌های اصلی برای توسعه دهندگان، تولید کنندگان و کاربران تلفن های همراه است.

جالب اینجاست که طی سالهای متمادی که گذشته است، هنوز هم باطری‌های تلفن های همراه هوشمند نهایتا برای مدت ۷۲ ساعت قابل استفاده هستند و نه بیشتر !

در واقع این موضوع مربوط به این میشود که با وجود پیشرفت تکنولوژی در ساخت باطری های تلفن های همراه، به همان نسبت سخت افزارهای قدرتمندتر و بالطبع پرمصرف تری در تلفن های همراه استفاده شده است. (البته به نظر شخصی من تکنولوژی باطری های موبایل و لپ تاپ طی دهه گذشته تغییر شگرفی نکرده است)

یکی از اصلی ترین مشکلات کاربران گوشی های هوشمند هم مشکل تخلیه زودهنگام باطری های تلفن هایشان است. در این مطلب ۱۰ نکته ساده و کاربردی معرفی خواهد شد که از طریق آن میتوانید زمان استفاده از باطری های تلفن های هوشمند را افزایش دهید.

ادامه مطلب ...

کتاب اس ام اس با قابلیت ارسالSms Baroon 5

نرم افزار Sms Baroon 5

– نسخه جدید کتاب الکترونیکی اس ام اس بارون منتشر شد.
این کتاب علاوه بر پیامک های ثابت خود حاوی بیش از ۱۰۰۰ پیامک ارسالی دوستان می باشد.
مجموعه ای از صدها پیامک در موضوعات :

- عاشقانه
- جوک
- شعرهای زیبا
- پـ نه پـ
- سرکاری
- سخنان پند آموز
- د نه د
- دل های غمگین
- مذهبی
- قشنگ ترین ها

قابلیت های نرم افزار :

- ارسال نرم افزار از طریق بلوتوث
- ارسال متن کتاب از طریق پیام کوتاه
- سازگاری با تمام رزولوشن ها

اس ام اس های ارسالی شما عزیزان در این نسخه قرار داده شده اند.
به منظور تمجید از استقبال بی نظیر دوستان برای ارسال کنندگان پیامک در این دوره جایزه ای قرار داده شده است.


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار چت برای آندروید - نرم افزار آندروید

برای این ساعت نرم افزار مسنجر پیشرفته Chatimity Chat Rooms 1.3 برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید،  آماده ی دانلود قرار داده ایم. این نرم افزار دارای چت روم های نختلف میباشد که در آنها میتوانید با دوستان خود گفتگو کنید. امیدواریم این برنامه موبایل مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

Arash98.com

قابل اجرا بر روی آندروید 2.1 و بالاتر

  ادامه مطلب ...

برنامه بازیافت برگرداندن فایل پاک شده موبایل - نرم افزار آندروید

رای این ساعت نرم افزار کاربردی و جالب سطل بازیافت مانند در ویندوز کامپیوتر را با نام Recycle Bin - Restore Your Del برای گوشی های با سیستم عامل آندروید آماده ی دریافت قرار داده ایم. این نرم افزار می تواند تمامی SMS ها، تماس ها، مخاطب ها و از این قبیل اطلاعات را اگر به اشتباه حذف شده باشند، با عمل ریکاوری، برای شما بازگرداند. همچنین می تواند لیستی از آخرین فایل های حذف شده را نیز به شما نمایش دهد. 

Recycle Bin

قابل اجرا بر روی آندروید 1.6 و بالاتر

ادامه مطلب ...

عکس گرفتن با سرعت بالا در موبایل


برای این ساعت نرم افزار کاربردی و مورد نیاز Pix Fix v2.5 را برای شما عزیزان آماده دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار فوق العاده قوی می توانید به شکار لحظه ها بپردازید و با سرعت بسیار بالا با گوشی خود عکس بگیرید. همچنین این نرم افزار تصاویر را ثابت نگه می دارد و دارای قابلیت عکس برداری سریع هست و سپس می توانید عکس های با کیفیت و بدون مات شدن داشته باشید. 

Pix Fix

قابل اجرا بر روی آندروید 2.3 و بالاتر

ادامه مطلب ...