سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

دانلود نرم افزار Defragment Tool Cleaner

Defragment-Tool-Cleaner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Defragment Tool Cleaner این امکان را به شما می دهد تا با پاک کردن فضای اضافه  سرعت گوشی اندرویدی خود را بالا ببرید . این برنامه با حذف تروجان ها و بسیاری از فایل های دیگر سرعت گوشی شما را بهبود می بخشد . در عرض ۱ دقیقه و تنها با یک کلیک گوشی خود را تمیز کنید ! همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان حذف نرم افزارهای مخرب ، تمیز کردن گوشی و … اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

حذف نرم افزار های مخرب

افزایش سرعت گوشی

پاک کردن ویرویس ها  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار BusyBox Pro

BusyBox Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر – دسترسی روت

نرم افزار BusyBox Pro با بیش از ۶ میلیون بار دانلود به یکی از محبوب ترین برنامه ها در نزد کاربران اندرویدی تبدیل شده است ! به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا سرعت اجرای اپلیکیشن های گوشی را بیشتر کرده و عملکرد گوشی خود را بهبود ببخشید . توجه داشته باشید که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغ اضافه ای ارائه شده است . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از پردازنده های اینتل و افزایش سرعت گوشی اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از دستگاه های اینتل

رفع برخی اشکالات جزئی

کاهش حجم برنامه  ادامه مطلب ...

نرم افزار فوق العاده ذهن خوانی iForce v1.02

نرم افزار فوق العاده ذهن خوانی iForce v1.02 - آندروید

بهترین برنامه شعبده بازی برای آندروید

iForce یک نرم افزار جالب ذهن خوانی برای سیستم عامل آندروید میباشد. در این برنامه شما یک شماره را انتخاب کرده و گوشی را به روی زمین برمیگردانید سپس گوشی را برگردانده و شماره ی مورد نظر بر روی صفحه نمایش ظاهر میشود. شما با این برنامه بسیار ساده میتوانید که لذت شعبده بازی را تجربه کنید. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!   ادامه مطلب ...