سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

نرم افزار انتقال فایل از طریق وایرلس برای آندروید SuperBeam Pro 3.0.5

در این پست قصد معرفی نرم افزاری دیگر با  نام SuperBeam Pro را داریم که هم اکنون آخرین نسخه pro و آنلاک آن از طریق همین پست به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . این نرم افزار  آسان ترین و سریع ترین نرم افزار جهت به اشتراک گذاری فایل های حجیم بین دستگاه های اندرویدی از طریق وایرلس و با سرعت بسیار بالا است که تقریبا در هیچ نرم افزار آندرویدی ای چنین قابلیتی وجود ندارد .

SuperBeam pro 3.0.4 

همچنین با استفاده از این نرم افزار ، گوشی های آندرویدی قادر هستند از طریق کد QR (با استفاده از کدخوان QR که خود نرم افزار مجهز به آن است و قادر است این کدها را اسکن کند ) و NFC یا با استفاده از کلید اشتراک دستی جفت شوند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیاز به هیچ آموزش قبلی ای ندارد . کافیست بر روی گوشی آندرویدی خود فایل مورد نظرتان را برای ارسال انتخاب کنید و سپس در گوشی مقابل با اسکن کد QR و یا روش های دیگر ارسال فایل که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد به ارسال فایل هایتان بپردازید . آخرین نسخه از این نرم افزار از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops قابل دانلود است . 

تغییرات : 

** رفع مشکلات و بهینه شدن کلی نرم افزار 

نکته : تمام فایل های دریافتی از طریق این نرم افزار در مسیر SDcard/SuperBeam  ذخیره می گردد و قابل دسترسی است .  

ادامه مطلب ...

مجموعه ابزارهای بهینه سازی و مدیریتی در اندروید Android Tuner 1.0 RC 3

نرم افزار نرم افزار مدیریت و کنترل اندروید که نسخه جدید آن به تازگی عرضه شده است Android Tuner v1.0 RC 3: این برنامه که یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای کنترل و نظارت موجود برای اندروید است، نیاز به روت بودن گوشی شما ندارد اما برای اینکه بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید اگر گوشیتان روت باشد بهتر است. اندروید تینور یکی از جامع ترین ابزارها مدیریتی است که برای صرفه جویی در مصرف باتری، بهینه سازی، پشتیبان گیری، افزایش امنیت و نظارت بر دستگاه اندروید می باشد.
 مدیریت دستگاه، مرور فایل ها، مدیریت برنامه ها، مدیریت شبکه، Task manager، کنترل سیستم، نظارت بر سیستم، نوار ابزار اطلاع رسانی، ویجت های قابل تنظیم، مشاهده Log های سیستم، شبیه ساز ترمینال و ویرایشگر اسکریپت و ... از دیگر امکانات این برنامه هستند.

ویژگی ها:

- تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و برنامه ها به صورت خودکار و دستی
- امکان حذف برنامه های پیش فرض نصب شده برروی گوشی شما به صورت دسته جمعی و تکی
- مشاهده و بررسی میزان استفاده از CPU، شبکه و حافظه
- بستن برنامه هایی که میزان زیادی از سی پی یو و رم استفاده می کنند
- امکان ریستارت کردن گوشی و APN
- خواندن Log cat در گوشی های جلی بین
- مدیریت برنامه هایی که هنگام روشن کردن گوشی اجرا می شوند (START UP)
- دارا بودن ویجت متن با سایزهای مختلف برای مدیریت قابلیت های برنامه
- نمایش اطلاعات باتری، پردازنده، حافظه و درجه حرارت در نوار وضعیت
- دارا بودن بخش تقویت کننده حافظه و تسک کلینر
- بهینه سازی برنامه های کاربردی و پایگاه داده
- ویرایشگر sysctl و Build.prop در حالت پایه و پیشرفته
- امکان تنظیم اولویت نقطه دسترسی
- پاکسازی آسان DALVIK کش و حافظه نهان
- پیدا کردن سریع برنامه های تخلیه باتری شما
- انتقال برنامه ها از مموری کارت به حافظه و یا بر عکس
- امکان کپی، چسباندن، حذف، انتقال و استخراج فایل ها به صورت دسته جمعی و تکی
- تغییر مجوز فایل ها و پوشه ها

تازه های این نسخه:
- بهبود کارایی در انواع مدیریت ویجت ها
- بهبود عملکرد متبلور برای تامین کردن محتوای بهتر و غیر فعال کردن آن
- مدیریت جدید با نام رام اودکس تنها با یک کلیک
- بهبود عملکردن ترمینال پاک کردن داده ها
- اطلاعات قالبل استفاده برای تمامی نسخه های اندرویدی


مجموعه ابزارهای بهینه سازی و مدیریتی در اندروید Android Tuner 1.0 RC 3 
ادامه مطلب ...

ارسال پیام رایگان با TELEGRAM v1.3.17

جزء بهترین و کاربردی ترین مسنجر های عرضه شده در پلتفرم های مختلف است که نسخه جدید آن برای اندروید به تازگی عرضه شده است.   از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار زیادتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد. Telegram screenshot Telegram screenshot   ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار خروج کامل اپلیکیشن Advanced Task Manager

 دانلود رایگان نرم افزار مدیریت برنامه ها

نرم افزار های اندروید

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و مفید با خروج کامل از برنامه های باز شده سرعت اندروید خودتون را بالا ببرید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

پس از اجرای یک اپلیکیشن ، بخشی از فضای رم شما توسط آن به اشغال در می آید. برای مثال شما یک بازی یا نرم افزار را اجرا می کنید و برای خروج از آن ، دکمه Bck را فشار می دهید و به مرحله قبل باز میگردید. اما شاید از اینکه اپلیکیشن شما هنوز باز باشد تعجب کنید ! بله اپلیکیشن شما در پس زمینه قرار دارد و به طور کامل بسته نشده است. این موضوع باعث می شود فضای رم اختصاص داده شده برای آن اپلیکیشن همچنان به صورت اشغال شده باقی بماند ، به همین دلیل سرعت دستگاه شما پس از مدتی کاهش پیدا می کند. حال فرض کنید تعداد فراوانی از این اپلیکیشن ها در پس زمینه در حال اجرا باشند. با افزایش میزان فضای رم اشغال شده و افت سرعت سیستم عامل ، عمر دستگاه شما نیز به شدت کاهش پیدا می کند. در اینجاست که Advanced Task Manager Pro کاربرد خود را نشان می دهد. این نرم افزار به شما امکان بستن کامل اپلیکیشن های در حال اجرا و یا در پس زمینه را می دهد ، با این کار به افزایش فضای رم ، بهبود سرعت سیستم عامل و بهینه سازی عمر باطری دستگاه شما کمک می کند.  ادامه مطلب ...