سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

چگونه پشت رایانه فعالیت ورزشی داشته باشیم

به گزارش ایسنا، برخی از کارمندان مجبورند که بیش از ۱۰ ساعت در روز پشت میز کامپیوتر خود نشستید. اما، نشستن مدام پشت کامپیوتر برای بدن ضرر دارد، چون باعث ایجاد کمردرد، کاهش بینایی چشم شده و عارضه‌های مختلف دیگری هم دارد. با این حال می‌توان از این مسایل جلوگیری کرد. اگر کار شما هم به گونه‌ای است که مجبورید در تمام طول روز پشت میز بنشینید، می‌توانید با انجام چند دستورالعمل ساده به بهبود سلامتی خود کمک کنید. البته راه‌های دیگری هم وجود دارد. مثلا می‌توانید صاحب کار خود را متقاعد کنید که برایتان میزهای بلند تهیه کند تا کارهایتان را به صورت ایستاده انجام دهید.

تحقیقات نشان می‌دهد

ادامه مطلب ...

چگونه یک کلمه عبور مطمئن تر داشته باشیم ؟

اگر با خواندن عنوان مطلب ، تصور کرده اید که قصد داریم تا مطالبی حاوی نکات همیشگی که در وبلاگهای دیگر برای یک کلمه عبور مطمئن گفته شده ، از جمله : انتخاب سخت کلمه عبور ، استفاده از اعداد و علائم و ترکیب آنها با حروف در انتخاب پسورد و یا استفاده از کاراکتر Space در کلمه عبور انتخابی ، را مشاهده کنید سخت در اشتباهید !
چرا که شما هر چقدر هم که کلمه عبور مشکلی داشته باشید و از روشهای مختلف مثل ترکیب حروف و علائم و اعداد و یا تایپ حروف به صورت بزرگ و یا استفاده از کاراکتر Space و دهها روش دیگر استفاده کنید ،  علاوه بر آنکه ممکن است کلمه عبور مشکل خود را خودتان هم فراموش کنید ، به راحتی امکان کشف آن توسط ساده ترین نرم افزارهای Keylogger  قابل کشف است .

چگونه یک کلمه عبور مطمئن تر داشته باشیم ؟

توضیح اینکه : نرم افزار های Keylogger به نرم افزارهایی اطلاق می شود که تمامی کلیدهای ثبت شده توسط صفحه کلید را ذخیره می کنند . به طور مثال فرض کنید کلمه عبور خود را در Gmail عبارت Pj h%11}edFd2 انتخاب کرده اید … با اینکه یکی از بهترین کلمات عبور و مشکلترین آنها را انتخاب کرده اید اما یک نرم افزار ثبت کننده کلیدهای صفحه کلید به راحتی همین عبارت را ذخیره کرده و در اختیار هکر قرار می دهد . چرا که شما ناچارید برای تایپ کلمه عبور حروف فوق را تایپ کنید .

اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور می توانید یک کلمه عبور داشته باشید که حتی نرم افزارهای Keylogger هم قادر به ثبت آنها نباشند و در عین حال نیاز به حفظ کردن یک عبارت مشکل را نداشته باشید ؟

در این مقاله یک راه حل کاملا ابتکاری را خدمتتان معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می توانید مطمئن باشید یک کلمه عبور بسیار ایمن و غیرقابل کشف توسط هر نرم افزار و یا Keylogger ای را خواهید داشت .
اگر تصور کرده اید که می خواهیم پسورد را بدون استفاده از صفحه کلید و یا مثلا با استفاده از نرم افزار On-Screen Keyboard ویندوز تایپ کنیم ، باز هم سخت در اشتباهید چرا که ما باز هم از صفحه کلید معمولی استفاده می کنیم … به گونه ای که عبارات ثبت شده قابل کشف توسط هیچ نرم افزار Keylogger  ای نباشد !
پس حالا صبور باشید و ادامه مقاله را دنبال کنید

ادامه مطلب ...

دریافت متن کتاب ( نهضت های اسلامی در صد سال اخیر)

متن کتاب ( نهضت های اسلامی در صد سال اخیر) تألیف استاد شهید مرتضی مطهری

منبع دوره آموزشی ۱۲ ساعته هفته معلم

  فایل ضمیمه

 

 

 

 

 

قفل کردن نرم افزارها با Smart AppLock Pro v2.2.3 – آندروید

با استفاده از نرم افزار مفید و کاربردی Smart AppLock شما میتوانید نرم افزارها و قسمت های مختلف گوشی مثل دفترچه تلفن، گالری و اس ام اس ها را قفل کرده و از دسترس مستقیم سایرین خارج کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ و بالاتر میباشد.

قفل کردن نرم افزارها با Smart AppLock Pro v2.2.3 - آندروید

ادامه مطلب ...

نرم افزار تعویض چهره و بدن با FACEinHOLE v2.3.1 – آندروید

با استفاده از نرم افزار جالب FACEinHOLE شما میتوانید چهره خود یا افراد دیگر را بر روی بدن شخصیتهای معروف قرار دهید و با اشتراک بین دوستان و آشنایان خود لحظات خوشی را سپری کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

نرم افزار تعویض چهره و بدن با FACEinHOLE v2.3.1 - آندروید

ادامه مطلب ...

نرم افزار وجود ارواح Ghost Radar Legacy v3.3.8 – آندروید

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy شما میتوانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده میشود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده میشوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر میدهند.

نرم افزار وجود ارواح Ghost Radar Legacy v3.3.8 - آندروید

ادامه مطلب ...

نرم افزار افزایش سرعت گوشی Smart Optimization Box Pro v1.0.0

توسط نرم افزار کاربردی Smart Optimization Box میتوانید گوشی خود را بهینه کرده و سرعت آن را به مراتب بالاتر ببرید. اگر سرعت گوشی موبایل شما پایین است حتما نرم افزار را دریافت و استفاده کنید. نرم افزار دارای ویجت میباشد. نرم افزار برای سیستم عامل آندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

نرم افزار افزایش سرعت گوشی Smart Optimization Box Pro v1.0.0 - آندروید

ادامه مطلب ...