سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

آپدیت آسان و بدون دردسر نود 32 با Persian NodLogin


takmob
شاید برایتان پیش آمده باشد که به دنبال جستوجوی کدهای جدید برای آنتی ویروس نود 32 خسته شده باشید و دست آخر هم نتواسته باشید کدهایی معتبر که قابلیت آپدیت  را داشته باشند، پیدا کنید. این بار در سایت تک موب برایتان نرم افزاری آماده کرده ایم که توسط آن قادر خواهید بود بدون انجام هیچ گونه کاری و به سادگی هرچه تمام آنتی ویروس نود 32 خود را آپدیت کنید. تنها کافی است این نرم افزار را نصب کنید و بقیه کارها را به خود نرم افزار بسپارید تا برایتان جدیدترین سریال های این آنتی ویروس قدرتمند را پیدا کرده و به صورت اتوماتیک آنتی ویروس نود 32 را برایتان آپدیت کند.

ادامه مطلب ...

پراید ۷۰ میلیونی در ایران !


به گزارش نامه به نقل از باشگاه خبرنگاران ، صاحب این پراید با خلاقیت و حوصله ای که داشته با صرف هزینه های بسیار زیاد پراید خودش را تغییر داده و به شکلی زیبا و اسپرت تبدیل کرده که البته چیزی در حدود ۷۰ میلیون قیمتش تخمین زده شده!





 

اجرای برنامه های آندروید بروی رایانه YouWave for


این نرم افزار یک شبیه ساز سیستم عامل اندروید است که شما با کمک آن می توانید تمام بازی ها و برنامه های مخصوص اندروید را در ویندوز اجرا کنید. همچنین این نرم افزار به صورت کاملآ مستقل عمل می کند و برای اجرای برنامه ها و بازی های اندورید نیازی به گوشی موبایل نیست. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به سرعت بسیار بالای آن و نیز پشتیبانی از Android 2.3 Gingerbread اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- قابلیت اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز
- داشتن سرعت بسیار بالا در بارگزاری فایل های اندروید
- پشتیبانی از Android 2.3 Gingerbread
- دارا بودن شبیه ساز SD کارت
- دارا بودن دکمه های مستقل کنترلی
- امکان انجام بازی های مالتی پلیر آنلاین
- سازگار با ویندوز های مختلف
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.

ادامه مطلب ...

روش تدریس علوم دوم دبستان




روش تدریس علوم دوم دبستان




دانلود