سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

لذت فوتبال در گوشی موبایل با بازی جدید Real Football 2012 جاوا

در نسخه 2012 بازی Real Football از فوتبال در موبایل خود با گرافیک بهبود یافته و انیمیشن و منوی بهتر به همراه بیش از 240 تیم لذت خواهید برد ، بازی Real Football 2012 قابلیت بازی در حالت چند نفره به وسیله بلوتوث را دارا می باشد. این بازی برای گوشی های با پلتفرم جاوا در تمامی سایز های ارائه شده در سایت آریاموبایل آماده دریافت می باشد.

سایز های ارائه شده : 128x128, 128x160, 176x208, 240x320, 240x400, 320x240, 360x640 


تغییرات 28/10/90:
- اضافه شدن نسخه iOS


لینک های دانلود اصلاح شدند.
در لینک های دانلود قبلی بازی به صورت کامل کرک نشده بود و بعد از چند دقیقه پیغام فعال سازی ظاهر می شد . در نسخه جدید بازی به صورت کامل می باشد کسانی که دانلود کردند مجددا فایل جدید را دانلود کنند.
.

ادامه مطلب ...

آموزش هک سیمبیان به روش Norton Hack بدون نیاز به فایل Cer و Key

اگر از گوشی های موبایل تحت سیستم عامل سیمبیان ( اعم از نوکیا و سونی اریکسون و... ) استفاده می کنید قطعا با مسئله و به نوعی مشکل ساین کردن اپلیکیشن ها و بازی ها مواجه شده اید. با یک جستجو ساده در اینترنت می توانید هزاران صفحه و موضوع دراین باره مشاهده کنید که هر یک به نوعی ساین کردن برنامه ها و یا هک کردن گوشی را آموزش داده اند که بسیاری از آنها در عمل قابل اجرا نیست و تقریبا نشدنی است!
قصد داریم یکی از بهترین ترین و ساده ترین راه های هک کردن گوشی های سیمبیان را به شما آموزش دهیم که با این روش شما می توانید از دست فایل های Cer و Key خلاص شوید! و دیگر نیازی به ساین کردن برنامه ها و بازی ها قبل از نصب نخواهید داشت.
یکبار برای همیشه موبایل سیمبیان خود را هک کنید و بدون نیاز به سرتیفیکیت نرم افزار ها و بازی ها را بدون هیچ دردسری نصب نمایید و از آنها لذت ببرید.
این روش توسط نرم افزار آنتی ویروس Norton نسخه سیمبیان آموزش داده شده است که شما می توانید اکنون این آموزش را در آریاموبایل به صورت تصویری و گام به گام مشاهده نمایید.


ادامه مطلب ...

بازی اکشن و جدید Dungeon Hunter 3 v1.0.6 – نوکیا Symbian^3 و S60

در بازی اکشن و بسیار زیبای Dungeon Hunter شما باید با استفاده از شمشیر و سحر و جادو دشمنان خود را از بین ببرید. این بازی قابل نصب بر روی گوشیهای دارای سیستم عامل سیمبیان ۳ و سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ میباشد. امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

بازی اکشن و جدید Dungeon Hunter 3 v1.0.6 - نوکیا Symbian^3 و S60v5

ادامه مطلب ...