سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

پلیر قدرتمند ۱٫۱٫۲ SoundBest Player

پلیر قدرتمند ۱٫۱٫۲ SoundBest Player

13367194191 پلیر قدرتمند 1.1.2 SoundBest Player

لذت گوش دادن موسیقی را با پلیر SoundBest Player تجربه کنید. یک پلیر بسیار قدرتمند و زیبا. از ویژگی های این پلیر میتوان به اکولایز بسیار قوی و گرافیک بالای آن اشاره کرد که این پلیر را همواره در ردیف بهترین های اندروید قرار میدهد.

ادامه مطلب ...

آموزش ماساژ و تقویت قوای جنسی

لمس و ماساژ تحریکی%کسانی که به اوج لذت جنسی نمی رسند بخوانند
انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسیست. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن میچرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

یک ماساژ شهوانی یا تحریکی قادر است در رها کردن شما و شریک جنسیتان از فشارهای روزانه کمک کرده، فرصتی گرانبها جهت استراحت و لذت بردن از با هم بودن برایتان بوجود آورد. ممکن است ماساژ جهت کاهش درد و کشش شریکتان انجام شود. بمنظور آزاد کردن وی از فشارها، اضطراب، و سردرد شما میتوانید ماساژ صورت را انجام دهید، و یا میتوانید جهت کاهش دردهای عضلانی وکششها ماساژ را بر نوازش کمر، شانه ها، و گردن متمرکز نمائید. شما میتوانید شریک خود را با دادن یک ماساژ لطیف پا یا دست نوازش کنید.
انجام ماساژ ممکن است بصورت امر جنسی درآمده، جریانی از نوازشها و مالش را از بالای سر تا نوک انگشتان پا پدید آورد. یک ماساژ میتواند شامل تنوعی از نوازشهای لطیف، سست و آرام، تا مالشهای محکم وحرکات قوی باشد. زیبایی ماساژ در آنست که حرکات آن شبیه نتهای موسیقی و یا حرکات موسیقی، آنقدر متنوع است که میتواند همیشه شما را در پاسخگوئی خلاق به تغییر نیازها و حالات شریکتان توانا سازد.
این امر ممکن است بصورت مقدمه ای برای مواجهه جنسی گردد که بدین طریق تمامی بدن برای لذت بردن آمادگی بیشتری یافته واحساس شهوت میکند. ماساژ تحریکی به ایجاد اعتماد فیزیکی وروانی کمک میکند زیرا یکی از طرفین خود را در احاطه دستهای دیگری قرار میدهد. در حین ماساژ، شخص ماساژ دهنده باید احترام به نیازها و پاسخهای درونی طرف مقابل را بیاموزد.

ادامه مطلب ...

بهداشت پوست

بهداشت پوستبهداشت پوست

برای پیشگیری از عوارض پوستی توجه به رعایت اصول بهداشتی دارای اهمیت خاصی دارد . مانند استحمام روزانه، توجه به رژیم غذایی صحیح و مناسب سن ، اجتناب از پوشیدن لباسهائی با الیاف مصنوعی ، پیشگیری از خستگی جسمی و روحی ، پرداختن به ورزش و تفریح در هوای پاک و دور از آلودگی های شهر و اجتناب ازپوشیدن کفش های تنگ و نوک باریک .

همه افراد باید در هنگام حمام کردن ، پوست بدن خود را مورد بررسی قرار دهند و چنانچه تغییرات غیر طبیعی در آن مشاهده کردند هر چه زودتر با پزشک مشورت کنند تا از بروز هر اتفاق ناگواری پیشگیری شود . عمده ترین صدمات پوستی که از سن جوانی تا بزرگسالی ممکن است بروز کند ، التهاب پوست به علت مصرف مواد آرایشی است که یکی از رایج ترین آنها التهاب لب ها است؛ مواد رنگی روژلب دارای ائوزین است که لبها را نسبت به نور خورشید حساس کرده و در نتیجه متورم و ملتهب می کند .

برای حفظ بهداشت پوست ابتدا باید نوع و بیماری های پوست مورد شناسایی قرار گیرد . پوست از نطر نوع به چهار دسته

ادامه مطلب ...

عوامل موثر بر نیروی جنسی

عوامل موثر بر نیروی جنسی


تحقیقات نشان داده است که20درصد جمعیت جهان دچار اختلالات جنسی است. بسیاری از مسائل جنسی مانند فقدان میل جنسی،ناتوانی جنسی،ارضای زودرس ،خستگی جنسی،ناباروری و دیگر مسائل ریشه در عدم تعادل مواد شیمیایی و هورمونها در بدن دارد . سروتونین یک ماده شیمیایی است که توسط مغزتولید می شودو نقش مهمی در اعمال جنسی ایفا می کند.استرس از جمله عواملی است که باعث کاهش سروتونین می شود که خود منتج به انزال زودرس و کاهش مقدار اسپرم در مردان می شود.مواد غذایی که دارای اسید آمینه تریپتوفان و برخی کربوهیدراتها می باشند در کاهش استرس و افزایش سروتونین موثرند مانند ماهی،گوشت گوساله کم چرب و نان.

برخی از عواملی که بر تمایلات جنسی اثر می گذارند عبارتند از:

ادامه مطلب ...

روشهای کنار آمدن با افراد حسود

گریز اغلب افراد از رو در رویی با خطر و جسارت به خرج دادن ، تنها به این دلیل است که از زبان و فکر دیگران می ترسند، وقتی به یک درجه بالا از موفقیت و خوشبختی می‌رسید، متوجه می‌شوید که خیلی از کسانی که قبلاً دوست، همکار یا شریکتان بودند، الان به دیوهای حسادت در اطرافتان تبدیل شده‌اند.

 

روشهای کنار آمدن با افراد حسود

 

ازآنجا که حسادت یک اتفاق میان فردی متداول است، کنار آمدن با افراد حسود یکی از مهمترین‌ مهارت‌هایی است که باید یاد بگیرید. اولین چیزی که باید با آن آشنا شوید تکنیک نیست بلکه فلسفه بنیادی کنار آمدن با اینگونه افراد است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب ...

آزمونی برای تشخیص کودکان بیش فعال

آزمونی برای تشخیص کودکان بیش فعال


بیش‌فعالی ,کودکان بیش فعال

خیلی از پدر و مادرها فکر می‌کنند اگر فرزندشان جنب و جوش زیادی داشته و بازیگوش باشد، حتمابیش‌فعال است...

اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی، مشکل بسیاری از کودکان و البته نگرانی بسیاری از والدین است.

بعضی از والدین برعکس، حتی شیطنت و خرابکاری مفرط کودکشان را جدی نمی‌گیرند و آن را به حساب تیزهوشی و کنجکاو بودن او می‌گذارند.

این آزمون به شما کمک می‌کند دریابید فرزندتان به مشکل بیش‌فعالی و کم‌توجهی دچار است یا نه.

هنگام جواب دادن به سوال‌های زیر، این نکته‌ها را در نظر داشته باشید:

• سن فرزندتان را در نظر بگیرید.

• رفتار فرزندتان را در 6 ماه گذشته ملاک پاسخ دادن قرار دهید.

ادامه مطلب ...

وقتی که کودکان مان دعوا می کنند

وقتی که کودکان مان دعوا می کنند


دعوای کودکان,دعوای بچه ها

در بسیاری از موارد دیده شده است که رفتار پرخاشگرانه کودکان، رفتاری است که از والدین به آنها منتقل شده است.

در موقع دعوای بچه ها، رفتار والدین از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از والدین در این شرایط، برای دعوای بچه ها تعیین نرخ می کنند و برخی دائما تصور می کنند که حق با فرزند خودشان است. عده دیگری از والدین می خواهند ژست عدالت ورزی بگیرند و به ضایع کردن و تحقیر کردن فرزند خود می پردازند و او را مقصر می دانند.

آنچه مشخص است اینکه این رفتارها هیچ کدام مناسب نیستند و نمی توانند تاثیر مثبتی بر رفتار کودک ما، باقی گذارند. بهتر است والدین در زمان بروز چنین رفتارهایی از کودکانشان، ابتدا به خودشان و رفتارهایی که با کودکشان داشته اند، بیندیشند.

در بسیاری از موارد دیده شده است که رفتار پرخاشگرانه کودکان، رفتاری است که از والدین به آنها منتقل شده است. رفتارهایی اعم از خودخواهی، زورگویی و بی منطقی است که در اغلب موارد موجب می شود تا دعوایی میان بچه ها صورت گیرد و شاید این روحیات از پدر و مادر به

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی اردیبهشت ۹۱

مجموعه ای از اس ام اس های فلسفی و جملات زیبا از زبان بزرگان را برای شما تهیه و به انتشار رسانیده ایم . امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

اس ام اس فلسفی اردیبهشت 91 - سری 24

ادامه مطلب ...

نسخه سالم نرم افزار Opera mini 6.5 برای گوشی های آندروید با قابل

همان طور که می دانید در نرم افزار Opera mini به دلیل اینکه ارتباطی مستقیم بین برنامه و سرور برنامه وجود دارد قابلیت عبور از سایت های بلاک شده و غیر قابل بازدید وجود دارد . نسخه های مختلفی از این برنامه در اینترنت موجود است که سرور و راه ارتباط آن ها با سرور Opera به طور کامل بسته شده است و نرم افزار قابلیت استفاده ندارد . اما در این پست قصد داریم نسخه سالم و 6.5 از این مرورگر فوق العاده را برای گوشی های آندرویدی به شما معرفی کنیم

کافیست فایل نصبی این نرم افزار را از انتهای همین پست دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج کنید ، حال فایل apk نرم افزار را به گوشی آندرویدی خود انتقال داده و نصب کنید ، دقت کنید که قبل از نصب نرم افزار حتما تاریخ میلادی گوشی خود را باید به تاریخ دقیق میلادی روز تنظیم نمایید در غیر این صورت قابلیت استفاده از برنامه را ندارید . در اجرای اول برنامه نیازمند به یک اتصال ساده به اینترنت ( Gprs یا وایرلس ) دارید . نسخه 6.5 از نرم افزار Opera mini با سرور سالم را می توانید از ادامه مطلب دانلود نمایید .

ادامه مطلب ...