سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید
سراوان هوشک lux48

سراوان هوشک lux48

انواع مقاله .نرم افزار تم بازی موبایل و کامپیوتر و مطالب سودمند ومفید

گوشی اندرویدیتان را تا ۴ روز روشن نگه دارید!

حتما تا به حال زیاد برایتان پیش آمده که بعضی موقع ها علی الخصوص شب ها فراموش کنید گوشی تان را به شارژ بگذارید و یک دفعه ببینید دی دی دینگ آلارم خاموشی می دهد؟ یا شاید هم فکر می کنید باتری تان با این که نو است و مشکلی هم ندارد با توجه به استفاده تان تند و تند باتری تمام می کند؟

البته این به نحوه کار یا مواد سازنده گوشی بسنده نمی شود و این چیزی جز معایب ذاتی خود اندروید نیست که باتری را عین چه می خورد و می رود پی کارش! به طور ویژه، مدیریت اپ ضعیف بکگراند آن به همراه نصب سریع و ناخواسته اپ هاست که زمانی که این دو دست به دست هم می دهند وضع بهتر از این ها نباید باشد!

در هر حال با نصب این سه اپ منحصر به فرد و پیروی از یک متد ساده نرم افزاری، می تواند بر عمر و مقدار دوام باتری شما تاثیر بسزایی بگذارد.

برای شروع، برای گرفتن بهترین نتیجه از یک متوقف کننده اپ باید استفاده کنید تا برنامه هایی که ایجاد مشکل می کنند را ابتدا شناسایی کرده و سپس از بین ببرید. حال می توانید با ایجاد یک پروفایل اپ، تا جایی که می شود اپ های کمتری را نصب و استفاده کنید.

*توجه: متد هایی که در این پست معرفی می شوند دلیل بر استاندارد و رسمی بودن آن نمی شوند و تنها جزء راه حل هایی قرار می گیرند که معمولا افراد از آن استفاده می کنند.*


عمر باتری ضعیف اندروید و اموزش بهبود آن
یک اپ ضعیف دو کار انجام می دهد. اول، آن به طور مخفیانه در بکگراند اجرا می شود. دوم، به اطلاعات وایرلس گوشیتان دسترسی خواهد داشت.


اولین گزینه، از خاموش شدن کامل گوشی محافظت... در ادامه مطلب کلیک کنید...  ادامه مطلب ...

آگاه سازی صوتی رویدادها با Talking Notification Girl v1.34

Talking Notification Girl

Talking Notification Girl تمام اتفاقاتی که در گوشی رخ می دهد را به صورت صوتی اعلام می کند. گوینده این رخداد ها، دختری است که با شیوه دلنشینی، دریافت پیامک، ایمیل جدید و یا هر رویداد دیگری را خبر می دهد. برای فعال سازی، مسیر Settings -> Accessibility -> Notification Girl را بروید. اما اگر تمایل به حذف برنامه داشتید و پس از حذف باز هم دیدید که گوشی شما در حال صحبت کردن بطور مداوم است، مسیر Settings -> Accessibility -> TalkBack یا Settings -> Accessibility -> Accessibility را بروید. البته این موضوع احتمالا به دلیل فعال سازی نادرست اتفاق می افتد.  ادامه مطلب ...

پلیر قدرتمند PlayerPro Music Player v2.62

1

 

 تا به حال موزیک پلیر های متعددی برای آندروید ساخته شده که هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند. ما امروز در آندرویدکده می خواهیم یکی از قدرتمندترین موزیک پلیر های سیستم عامل آندروید را معرفی کنیم. PlayerPro را بدون شک می توان یکی  از کاملترین و پر امکانات ترین پلیرها نامید، این برنامه با قابلیت های فوق العاده خود هر آنچه را که شما از یک پلیر انتظار دارید برآورده می کند.

 

قابلیت ها:

- پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی

- دسته بندی بصورت  آلبوم ، خواننده ، سبک موسیقی

- امکان پخش از روی پوشه

- دارای ۱۲ پوسته متنوع

- داشتن ویجت های متعدد

- امکان قرار دادن به جای قفل صفحه

- تعویض آهنگ با استفاده از تکان دادن گوشی

- داشتن اکولایزر قدرتمند

- و …

  ادامه مطلب ...